Sunday, June 6, 2010

Katakan Taknak..!

sudah menjadi perkara biasa kalau ada insiden atau trajedi yg berlaku melibatkan Israel, Amerika, Islam ataupun sebagainya.. langkah terpantas dalam fikiran adalah boikot.. sama juga seperti yg terjadi hari ini dimana insiden Mavi Marvara telah meletuskan kemarahan meluap-luap segelintir penduduk dunia terhadap keganasan rejim zionis ataupun dalam bahasa P.Ramlee nya 'yahudi mabuk' haha.. telah membawa kepada tunjuk perasaan dan juga program boikot tehadap barangan yahudi..
teringat aku dalam kejadian yang berlaku tahun lepas pon ada kena mengena dengan boikot barangan Amerika.. dan juga barangan Belanda kesan daripada kes karikatur Nabi Muhammad SAW..

tapi sampai bilakah kita hanya akan bertindak begini dengan hanya melaungkan protes dan boikot terhadap mereka.. satu persoalan di sini.. mampukan anda dalam satu hari tidak membuka laman web yg mempunyai logo seperti yg tertera dibawah ini.. tentu semua tahu apakah logo ini bukan..?

dan juga mampukah kita menghalang surirumah tangga dari melawat papan tanda besar yg terpapar logo dibawah ini yg menawarkan sayur-sayur segar dari ladang dan juga ayam dan juga ikan pada harga yg murah..?

mungkin ramai yg sudah tahu dan ada yg masih tidak tahu logo2 ini adalah kepunyaan ataupun dimiliki oleh usahawan-usahawan berbangsa zionist. ada yang berpendapat boikot bukanlah satu jalan penyelesaian dan juga tak mungkin kita mampu untuk memboikot kesemua barangan ini kerana kesemua logo-logo ini adalah keperluan seharian kita.. dan kita tak mampu mengelakkanya... dan aku sendiri juga sekarang sedang megunakan laptop yg mengandungi processor Intel hasil dari keluaran yahudi..
jelas sekali dunia kita sekarang ini dikuasai oleh mereka.. mungkin kita perlu berharap yang Hitler telah menghapuskan kesemua sekali kaum yahudi pada masa dahulu.. akan tetapi Hitler telah meninggalkan saki baki kamu itu untuk menunjukkan kepada dunia mengapa dia melakukan Holocaust pada zaman Perang Dunia Ke 2 bahawa kaum yahudi ini merupakan kaum yg zalim dan suka menindas dan buktinya seperti mana yang mereka lakukan kepada rakyat Palestin hari ini..
apa-apapun pilihan di tangan kita.. pikir-pikir dan renung-renungkan lah..

antara-antara barangan dan perkhidmatan keluaran rejim zionist

No comments: