Tuesday, June 22, 2010

World Cup Free Online

Demam Piala Dunia(WC) betoi2 melanda negara.. dimana2 sj org bcakap psai WC neh.. tak kira jantan ka pompuan.. kat fesbuk sj pon tak larat nak tgok status psai WC neh.. dan aku pon turut dilanda demam ini yg aku nak share ngn hampa psai WC free online.. =) kebengongan RTM1 yg hanya memilih segelintir siaran Piala Dunia serta ketiadaan astro sport dirumah aku menyebabkan aku mencari alternatif lain utk bersama2 merasai demam WC..
slalu2 nya aku lepak skrin besaq kat menara ja.. tgok ramai2 lg feel beb.. tp di pagi yg dingin ni aku tak berteman plak nak p lepak menara.. disebabkan aku melanggan Streamyx yg myebarkan propaganda yg depa ni Broadband nomot satu Malaysia aku pon nak try la tgok WC secara online atau streaming.. setelah mencari mgunakan Google.. jmpalah aku blog yg bg tgok WC match diantara Brazil v Korea dan lepas 2 Spain v Honduras..

blog streaming world cup free

game antara Spain v Honduras online

syok la jgk aku dapat tgok WC kat rumah smbil pekena ayaq milo walaupun vidio dia agak kecik tapi tak sangkut2.. ternyata propaganda yg disebarkan oleh Streamyx adalah relevant tetapi servis dan kelajuan internet negara perlu dipertingkatkan lagi utk menyamai negara2 maju yg lain.. utk RTM dan kerajaan Malaysia.. pilihlah game2 pilihan penonton utk siaran lansung.. kami rakyat Malaysia tak semua mampu langgan Astro Sport.. =)

No comments: