Sunday, June 6, 2010

Mr.Part Timer

Minggu lepas atau last week dalam past tensenya aku mendapat tawaran kerja dengan secara tergesa-gesanya dari member aku.. dengan suasana kerja yang menarik dan juga gaji yang lumayan.. aku pun menerima tawaran kerja itu secara kontrak selama seminggu.. huhu.. sat saja..

berpacking aku sebab tempat kerja kat Bandar Perda, Bukit Mertajam, Peneng.. tidoq umah sewa beb.. kondo.. ada swimming pool.. tapi kami takleh mandi.. sebab company tak bayaq yuran.. kecewa Rimba Bara.. haha..

sini la tempat aku keja

keja aku tak la susah sangat dengan kemahiran dan ilmu yg telah aku miliki.. cewahh.. tugasan yg diberikan hanyalah memunggah dan memasang set komputer baru Dell dan meng'setup' kembali networking dan sofware syarikat.. tapi kekadang bila kerja ni mesti ada tekanan jugak.. haha...
Kerja oh kerja.. kini aku dah pencen.. haha..

No comments: