Sunday, May 30, 2010

Free HP Mini 210

tak tahu aku nak tulis apa kali ni.. tp disebabkan boring dan tak boleh nak lena lagi.. aku dengan ciwi dan bangganya nak tayang netbook free yg baru sampai kat rumah aku kemarin.. hehe.. pasai apa aku dapat free..? sb aku menang peraduan kah..? bertuah pada cabutan bertuah atau dapat present hari jadi dari datin Wan abe..? hahaha..

mst ada yg dah tahu pasai apa dan kepada yang masih tak tahu netbook ini adalah percuma dengan setiap langganan pakej Streamyx Cool Uni Pack yang tterbuka kepada semua pelajar universiti.. pelajar pelajar sekolah memandu adalah tidak dibenarkan ye..



kepada yang tringin jgk nak rasa netbook free.. cepat2 la p mendaftar kat TM Point berdekatan.. jgn silap p pejabat SPR plak.. tu nak mendaftar pengundi.. haha..
dan selepas tempoh dua minggu lebih kurang streamyx diaktifkan di rumah anda.. netbook akan dihantar secara percuma di rumah anda..
netbook HP mini free yang hampa akan dapat tu rupa dia macam ni la..

Jeng.. Jeng.. Jeng...!
ini adalah sedikit review berkenaan dengan netbook free ini.. hihi..



1 comment:

Ali said...

sapikk! btuk ka tayah bayaq papa langsung? ada t& c dia la?