Thursday, November 25, 2010

My Heart.. My Soul..

'You're my heart, you're my soul.. I'll keep it shining everywhere I go.. You're my heart, you're my soul.. I'll be holding you forever.. Stay with you together..'

tudiaaa..! tobat gempak tittle ngn intro post kalo ni.. 1st impression sapa yg baca kali mesti aku nak cerita pasai awek.. sorry la.. haha.. tapi aku nak post pasai pengganti awek dalam hidup aku la.. somethin' yg mean my heart n my soul jgk la dalam hidup aku ni.. post kali ni jgk aku nak ciwi sekali lagi dengan hampa.. haha.. aku nak tayang gitar baru aku a.k.a GF aku yg baru aku declare baru2 ni.. =)

jika raja blues B.B King sinonim dengan 'Lucille' gitar kesayangan dia dan Johnny Ramones selalu main dengan favorite gitar dia Mosrite Venture 2.. dan sebelum ni aku byk mghabiskan masa bersama2 awek lama aku 'Giya' ataupun disebut berbunyi mcm Gi'a.. hihi..
maka sekarang aku telah menemui chenta hati aku yg terbaru..

B.B King bersama Lucille kesayanganya.

Johnny Ramones dengan fav gitarnya.


gitar johnny di muzium rock n roll


ni dia..! Fender Squier Bullet Stratoscaster chenta hati aku yg terbaru yg aku bg nama Carol.. ya.. mcm lagu oldies tu.. Oh.. Carol~ hihi.. nama yg aku bg sempena seseorang.. (nak tau rajin2 la formspring aku) =)

Oh Carol~

kami dah declare bersempena dgn Bestday aku hari tu.. Carol ni bestday gift dari aku utk aku sendiri la.. awat..? salah ka bagi hadiah kat diri sendiri.. huhu.. Carol pnya pasai aku terpaksa korban handphone Walkmen kesayangan aku demi nak tekel si Carol ni.. tp biasa la.. in love.. we need a sacrifice.. hebat dak cerita chenta aku ngn Carol..? huhu..

"The time I burned my guitar it was like a sacrifice. You sacrifice the things you love. I love my guitar." - Jimi Hendrix

Jom kita tengok antara artis2 yg guna stratoscaster lebih kurang mcm aku..

Jimi Hendrix
Yngwie Malmsteen
Dave Murray from Iron Maiden

Eric Clapton

John Mayer

Albert from The Strokes

Bruno Mars

Capix Blacksweet

hehe.. =)

p/s: harga stratoscaster aku tak sama macam stratocaster depa.. hihi..

2 comments:

Anonymous said...

HABEH la... malam2 dating ja la ni. HAHA

capixblacksweet said...

tetiap mlm dok tidoq sekatil dah ni.. haha..