Friday, November 19, 2010

Feliz Compluneos!

title post kali ini adalah bmaksud 'Happy Birthday!'
ya..! hepi bestday utk aku Blacksweet utk yg ke 22..!
hahaha.. double trouble angka tu..
angka tu tak membawa maksud aku dah bangka ok!

'old at heart but im only 22'

aku seperti mana2 fans2 aku kenali sinonim dengan November Rain menyambut bestday pada hari ini bersama juga fans aku yang bertuah yang juga celebrate pada hari yang sama dgn aku.. haha..!

kami share spesel day yang sama! =)

Fateen Burn merupakan fans yg bertuah yang juga bestfren dan bandmates aku turut dilahirkan pada hari yg sama dengan bestday aku..
Facebook: Fateen Burn

dan juga seorg lagi Fathin, adik member baik aku pun beranak pada hari yang sama birthday aku.. =)

Facebook: Fathin Nordin

Hepi Bestday for all of Us..!
Capix Blacksweet 22
Fateen Burn 21
Fathin Nordin 18

p/s: dapat call free tapi takdak nak call sapa2.. =(

No comments: