Wednesday, November 9, 2011

MU hater

6-1 Loser

terus terang kat sini aku adalah seorang haters Man U. aku selalu tengok game ManU sb nak tengok depa kalah. dan time ManU kena 1-6 ngn Man City hari tu aku salah sorang insan yang paling gembira bukan pasai aku minat Man City. post2 aku kat FB time tu pon penuh dengan provokasi. huhu. disebabkan post2 aku tu la aku di sound oleh Fans ManU ni la yg kononnya aku jeles dgn ManU sebab ManU team yg hebat dlm EPL. ok that true jaguh kampung, hampa lupa ka berapa kali hampa kalah dengan Barca kat Final Champ League. Champ League ok. bukan Piala Liga. haha! so kali ini aku nak cerita apa sebabnya antara true Haters ManU ini walaupon aku bukan seorang Gunners, The Kops dan juga The Smurf (Chelsea) aku seorang BlauGrana..!

najib n co
sebab pertama aku tak suka MU ni pasai Najib pon minat MU. haha. termasuk juga beberapa orang dalam FAM yg taksub sgt ngn MU n EPL.
look at the loser

media
ni yang main peranan penting sekali. kalo cerita pasai MU ja mesti penuh surathabaq masuk berita pon banyak2 kali. sama besaq ja kolum MU dgn Selangoq kalo depa menang. tapi kalo team lain menang ja cerita ciput ja hujung2 surathabaq sama macam Kedah. sama ja highlight kat berita tunjuk game MU ja hebat sgt kat MU? last2 disekolahkan oleh Barca jugak 2 kali. maybe pasai media perdana Najib and Co. pnya kot. haha.

revenge
sebab seterusnya juga pasai dendam sebab MU berjaya kalahkan Barca time semifinal Champ League 07/08 dan teruih depa menang Champ League time 2. mmg frust gila aku time tu tengok live kat kedai mamak. huhu. gua dah lama minat Barca beb..

supporters
ini juga antara sebab utama aku tak suka MU. perangai supporters. kalo boleh tetiap minggu depa nak tengok game MU ja. macam team lain takdak dah main kat TV. time Champ League pon depa nak tengok even MU lawan team lemah. come on aku penah bg budak indon layan Derby of della Madonnina even aku yg awai2 tengok Barca lawan pasai aku tau game tu lagi best. dan byk lg la annoying things psai fans MU neh.


She Devil
last but not least perkara yg buat Hater sgt ngn MU ni pasai 2 orang yg penah 'heart break'kan aku adalah fans MU. dan mesti la aku suka sangat tengok MU kalah pasai aku boleh menhanjeng team depa yg loser tu dan aku suka pasai depa mesti akan heart break juga bila tengok MU yg depa sayang tu kalah. sorry baby that why we are not mean for each other. newey trimasss Messi and Co. pasai sekolahkan MU di Final dua kali berturut2.. haha..!

(sorry Al I steal ur pic)

so.. fans MU jgn dok perasan sgt aku hate MU pasai team hampa hebat. kalo MU hebat sgt takkan boleh kalah ngn Barca dua kali kat final kan..? tak gitu..? hahas..!

No comments: