Tuesday, April 5, 2011

Band Video

kali ni saja nak update something yang aku patot post dulu lagi.. tapi kali ni ja baru aku rasa nak post disebabkan sumber yang baru diupload..

baru2 ni aku dicontact oleh coach band UUM a.k.a cikgu muzik aku utk mintak tolong aku cari balik video kami, pancaragam UUM time competition kat HK dulu.. sebabnya organizer competition yang depa nak join nanti nak tengok show kami time kat HK dulu..

so aku pun berusahalah mencari video show/training kami time nak pi HK dulu.. jadi selepas diupload kat Youtube so aku nak share la dengan hampa macam mana pesembahan kami kat HK dulu..


disebabkan video sebenar pesembahan kami dalam Stadium Elizabeth HK terdapat sedikit masalah teknikal.. jadi aku hanya upload video full rehersal kami dihadapana TNC HEP UUM Dato Ahmad Faiz sebelum kami bertolak ke HK.. =)



hasil dari persembahan kami spt diatas:

a melody, a memory, or just one PICTURE
gold award at HK Marching Band Contest 2009..!

p/s:kalo hampa terer teka yg mana aku dlm video tu..
(ni bukan sesi nak sahkan suspek video lucah ok) ;)

No comments: