Saturday, October 30, 2010

Family Facebook

Haish.. balik rumah kemarin terkejut aku tgok pak aku dok layan facebook baik punya kat laptop dia.. sebelom2 ni dia online just nak check account statement maybank2u dia or transfer doet kat aku.. selalu dia on9 pon dia baca Harakah dgn Suara keadilan sembil layan ceramah agama faveret dia kat blog Ustad Azhar Idrus.. Sekali ni upSteady la plak dia bukak facebook.. haishh..

sblom2 ni makcik2 dan pakcik aku pon dah ada facebook dan selalu dok stalker aktiviti anak2 depa kat facebook.. tak sangka plak perkara yg sama nak jadi kat aku.. tp tidak.. tidak sesekali aku approve pak aku itu.. ahaha.. nasib baik la pak aku boh nama betoi dia.. aku igt dia guna nama Ahmad Blacksweet.. hahas..~

pkiaq la apa nak jadi lepas aku approve pak aku lepas ni.. "Ahmad Bahari send a family request".. "tag abah kat gmbaq apit tau".."abah takdak kat family stick apit pon?.. "chiken ka? berani celen la kereta abah kat cartown!" atau paling style sekali "Ahmad Bahari likes your relatioship status".. haish..!




2 comments:

Anonymous said...

tu belom pak ngah tanya 'bakal menantu ka??? ' hahaha!

capixblacksweet said...

takdak2.. dia tak reti nak komen lg.. dia baru blajaq 'like'.. haha..