Tuesday, March 1, 2011

Night of Splendour

Splendour ok.. bukan spender.. haha.. sila baca slow2.. kalo jiwa kelajuan mesti akan tersalah baca title kali ni.. Night of Splendour ni adalah tema diner course aku Grand Diner INTAFF.. yang aku describekan sebagai INTAFF Grammy Award.. huhu.. once again.. aku terlewat upadate.. sibok sikit..

tak sampai 24 jam masuk kursus protokol awai2 pagi dah kena bangon awal pasai nak kena naik bus.. bukan nak p Arena of Stars, Genting.. tapi pi Hotel Park Avenue ja kat Sungai Petani.. hihi.. pasai diner a.k.a Grammy Award ni dibuat kat sana.. hihihi..

disebabkan aku tercalon dalam Best Rock/Metal Perfomance and Rockstar of the Year.. ehem.. aku pon terpaksa la attend event ni dan dilayan secara VIPnya la... "saya sebenarnya ada seminar esok" hihihi.. (kencing meleleh).. lepas check in bilik dan prepare pakai yg untuk dipakai dan jammin dan rehersal untuk Grammy mlm ni,sesi photoshot kat kolam dan selesai sesi betemu peminat semua.. aku pon melarikan diri dari hotel untuk berehat.. hihi..

rockstar room 809

rehersal for the night! =)

photoshoot session

event sebelah malamnya blansung dgn jayanya.. congret tu mr.project manager Bunny.. the night was fun and nice.. tima kaseh pasai ni la 1st and last Grand diner utk aku kat UUM.. =)

the godfather extended version casts:C114


sesi bergambar bersama2 artis/selebriti yg hadir malam tu.. hihihi..
Bsweet+cute= :)
macam JLO:effa

VIP of the night: Dr. Rozmey.. hihi..

redhot mell

BS with Best Supporting Actress nominees.. =)

black n white with Fatin Safraa

NewComer(junior) Aisyah n Sheril

with borneo Beauty Queen

my partner that night: miss earth Sabah 2010, May Salitah

pic of the night..

at last Blacksweet balik dengan memenangi dua anugerah utama iaitu Best Rock/Metal perfomance dan Rockstar of The year.. yeahhhh..! huhu..
ucapan Blacksweet:"suprise..! itu yg saya boleh saya katakan disini.. sy lansung tidak menjangka akan menang pada malam ini.. calon2 yg tersenarai dalam senarai akhir semuanya hebat2.. dan semuanya layak memenangi anugerah ini.. pertama sekali sy besyukur kehadrat ilahi dengan anugerah ini.. dan sy berjanji akan berusaha utk meningkatkan kualiti persembahan sy demi utk tdk mghampakan peminat2 sy.. terima kasih yg tak terhingga kepada mama dan abah,famili dan rakan2 yg byk support sy.. dan tak lupa kpd semua peminat sy terutamanya Blacksweet Headbangers Club..! Thank U all..!" =)

INTAFF Grammy Night ataupun Night of Splendour berakhir dengan jayanya pada malam itu dengan miss pinky dan hafez mamat keyakinan memenangi princess dan prince of the night.. Sheril bdk ngok menang the Fabolous Dress dan my beloved miss earth Sabah Maymay menang most beautiful attire.. =)

p/s:once again.. thanks to project manager mr.bunny and all the peoples who are working hard from the beginning to make that night such as wonderful night..!

7 comments:

amalmeor said...

Yes!My picture ada pun!
Hebat la Dr Rozmey tu =)
Neway,congrat to u atas award yg u dapat tu ye~

capixblacksweet said...

thanks.. atceli masih tkejut lg ni.. xsgka menang.. hihi..
well u kan one of the nominees best supporting actor.. mst kena ada.. dr.Rozmey plak sponsor muvie u.. hihi..

amalmeor said...

hahahahaha~
Oh,thanks to dr Rozmey lah sebab sudi sponsor dan ajak i blakon filem dia =)

Glory Warrior said...

Like.. Like.. Like.. hahahaha..~ XD

Glory Warrior said...

Like.. Like.. Like.. hahaha..~

capixblacksweet said...

mell.. untung la u blakon filem dia.. mst pecah punggung pnya~

Nur Syafiqah said...

fewitttttttttt :P