Sunday, February 14, 2010

..UUM Pipes & Drums Corp..


1st Performance 8 Feb 2010

Pesembahan pertama ini juga boleh dikatakan sebagai tarikh lahirnya UumPDC ini.. selepas hanya bermula hanya sebulan yg lalu.. semua sepakat utk form satu drumline dan piper utk dijadikan satu band.. dan hasil promosi hebat PR kami Sue.. kami berjaya mendapatkan show kami yang pertama.. selepas bertungkus lumus prektis tetiap mggu dan menyiapkan lagu.. letih jgk la.. haha..


maka pada hari yg ditetapkan berkumpul la UumPDC di FTM(Fakulti Teknologi Maklumat) utk membuat penampilan yg pertama kami menyambut delegasi dari Universiti Walailak, Thailand.. selepas siapkan segala-galanya termasuk gelak ketawa dan juga gosip hangat.. dan selesai rehersal ringkas dan bertenaga kami.. kami pon mngenakan outfit kami yg ala2 rawkstar tu.. after ready.. apa2 pon makan la dulu.. haha..

Rehersal

so.. showtime kami.. agak ok.. walaupun ada juga kesilapan2 kecil termasuk kurang lagi chemistry di antara salah sorang ahli.. tapi tak apa.. penonton kelihatan terhibur dgn show kami.. well done.. 1st performence.. UumPDC was born..! We are the pioneer 4 this legacy..!

Showtime..!!

1st Batch, "University Utara Malaysia Pipes & Drums Corps." (UUMPDC)

Instructor
En. Shamsul Amri Bin Abdul Manap

Public Relation (P.R.)
Sue

Bagpiper
Shamsul Amri (P1)
Ahmad Faizal (P2)
Luqman Nurhakim (P3)
Fateen (P4)

Drum Line
Snare - Syaufiq(S1)
Syiera(S2)
Cymbal - Nurul Aishah(C1)
Quad Tom - Hafiz(QT1)
Bass Drum - Aizat(B1)

Facebook:
(klik sini)

No comments: