Friday, February 18, 2011

Cady Color Tone

1st post untuk cady.. sapa itu cady.. jeng! jeng! jeng!.. haha.. cady smestinya bukan awek aku.. cady adalah camera DSLR aku Canon EOS 1000D.. 1000D..? yela.. 1000D jela.. tu ja aku mampu dengan bantuan PTPTN.. huhu..

setelah jeles aku tengok pic Fatin Liyana(baru tau ja nama dia) kat post lepas pasai kaler pic tu agak menarik.. aku pon berusaha untuk mendapatkan hasil sama.. akhirnya setelah beberapa kajian dibuat.. aku bjaya menukar setting cady utk mdapatkan tone kaler yg menarik..

jadi utk nak tengok hasil mcm mana dengan setting baru aku perlu cuba try test tengok la gambaqnya macam mana.. aku pon mendapatkan Sheril budak ngok yg dari tahun lepas lagi dok gedik suruh aku shoot gmbaq dia.. terima kasih Sheril sebab sudi jadi bahan eksperimen aku.. =)

hasil tone warna baru cady





p/s:gambar semua ory kuaq dari camera.. tak diedit.. =)

3 comments:

Tieyh said...

pro gilew mik gambo..tomam!!!=)

Tieyh said...

pro gilew mik gambo..cantikk =)

capixblacksweet said...

trimasss.. btw.. sy maseh bdk baru blaja~ =)
ni sapa eh..? tak kenal pon..